Pages

vendredi 5 juillet 2019

A few new projects

Despite the heat ... I got a lot of work done on two quilts I would like to submit to next Quiltcon.
Malgré la chaleur ... J'ai bien avancé sur deux quilts que j'aimerais soumettre au prochain Quiltcon.

Luna Lovequilts - LOVE quilt - Work in progress

Bold design and bright colours for the second one as well !
Un design fort et des couleurs vives pour le deuxième également !

Luna Lovequilts - A new top finished

I designed these two projects completely on my computer and even chose the colours while designing. So I was in need of a bit of improvisation ... I don't know where these blocks will lead me or even if this work is worth a finish but I am enjoying the process at the moment !

J'ai dessiné complètement ces deux projets sur mon ordinateur et même choisi les couleurs en les dessinant. J'ai donc eu besoin d'un peu d'improvisation ... Je ne sais pas où vont me conduire ces blocs ou même si ce travail mérite d'être terminé mais pour le moment j'apprécie la réalisation !

Luna Lovequilts - Improv curve blocks

I entered my quilt Flashback in the Modern Quilts category for the upcoming Festival of Quilts in Birmingham and it is now on his way to England

J'ai inscrit mon quilt Flashback dans la catégorie Modern Quilts pour le prochain Festival of Quilts de Birmingham et il est maintenant en route pour l'Angleterre.

Luna Lovequilts - My submission to 2019 Festival of Quilts in Modern Quilts category

It has been warm here even though we live at 1000 metres above sea level. But for the first time these past few years I am going through summer temperatures without being totally in a zombie mode ... Let's hope it lasts ! :-))

Il a fait très chaud ici même si nous vivons à 1000 mètres d'altitude. Mais pour la première fois depuis plusieurs années, je traverse les températures estivales sans être complètement en mode zombie ... Espérons que cela dure ! :-))



I am linking up with Kelly for NTT