Pages

vendredi 12 avril 2019

2019 Finish-Along Q2


I finished two projects from the previous list and in case you missed them you can read the blog posts by clicking on the links below the pictures.

J'ai terminé deux projets de la liste précédente et si vous les avez manquez, vous pouvez lire les articles en cliquant sur les liens au-dessous des photos.

Luna Lovequilts - 2019 Finish-Along - Finished project of the previous quarter
Four Improv mini quilts - Divided baskets

Here are the projects I would like to complete this second quarter ...
Voici les projets que j'aimerais terminer ce deuxième trimestre ...

1 - Carried forward from the previous list, my Improv small quilt - Quilting is slowly progressing ... But I am enjoying the process !
1 - Reporté de la liste précédente, mon petit quilt Impro - Le quilting progresse lentement ... Mais j'apprécie le moment !

Luna Lovequilts - 2019 Finish-Along Q2 - Project #1

2 - This finished top is from a pattern designed by my friend Pachy that will be released in May. I have now to sketch a few options for the quilting design and most importantly choose between hand and machine quilting.
2 - Ce top terminé est réalisé à partir d'un modèle dessiné par mon amie Pachy qui sortira en mai. Je dois maintenant dessiner quelques options de dessin de quilting et surtout choisir entre quilting main et machine.

Luna Lovequilts - 2019 Finish-Along Q2 - Project #2

3 - Also carried forward from Q1 list ... I added a few quilting lines to this project but nothing significant.
3 - Aussi reporté de la liste du premier trimestre ... J'ai ajouté quelques lignes de quilting à ce projet mais rien de significatif.

Luna Lovequilts - 2019 Finish-Along Q2 - Project #3


I am linking with Sarah at Sarah Goer Quilts for quarter #2 of 2019 FAL
- All details on Sarah's FAL page if you feel like joining in !